Lokalni digitalni marketing in oglaševanje

Čas branja: 7 minut.

Kaj je lokalni digitalni marketing?

Lokalni marketing je definiran kot marketinške strategije, ki ciljajo posebej na lokalno okolje in so še posebej pomembne za lokalna podjetja, ki se ne širijo izven teh meja.

Vsak podjetnik s spletno stranjo želi biti opažen. Sploh v času pandemije, ko se ves svet seli na splet in je toliko težje biti v ospredju. In ravno zaradi tega si je lokalnim manjšim podjetjem ob lokalnem marketingu in oglaševanju pomembno urediti tudi Google my Business profil.

Optimiziranje lokalnega SEO prinaša več obiskov na vašo spletno stran in s tem velikokrat višjo konverzijo. S fokusiranjem na osredotočene lokalne ključne besede vas lahko Google celo postavi v iskalnik pred večja podjetja, ki uporabljajo splošnejše ključne besede.

Obstaja nekaj taktik in trikov v oglaševalski strategiji, a bližnjic ni. Ocenjuje se, da bi naj kar 35 % spletnega iskanja bilo lokalnega, zato brez lokalnega SEOta lahko vaš posel zamuja precejšen del prometa. Torej, kaj narediti za lokalni SEO?

Google my Business profil iskalcem na spletu olajša iskanje vašega podjetja in je pomemben del SEO-ta, saj prikaže vašo lokacijo, kontakte, povezave in še mnogo več. 

Google se pri iskanju zanaša na strukturirane podatke, ki definirajo vašo spletno stran, delovanje in podjetje, zato vaše podatke v Google my Business zapišite natančno, pravilno in jih vedno znova posodabljajte. To vam bo ogromno pripomoralo za optimizacijo svoje pozicije v iskalniku.

Faktorji za boljši položaj na iskalniku v lokalnem območju

Ali veste, da 97 % ljudi izve o vašem podjetju več na spletu kot kjerkoli drugje? Zato je pomembno, da se kot lokalni ponudnik potrudite izpostaviti vaše lokalno storitev ali lokalni izdelek na spletu.

Nekaj faktorjev določa ali vas bodo iskalci našli :

  1. Je vaša stran optimizirana – hitra, pregledna, vsebuje vsebino?
  2. Kje se vaše podjetje ali storitev nahaja? Ste v bližini iskalca?
  3. Ali ponujate to, kar iskalec išče?
  4. Ali se o vas pišejo dobra mnenja oziroma ali imate polno povezav s drugih spletnih strani? 

Vse to zlahka vključimo v Google my Business profilu, kjer je zelo pomembno, da se vaš naslov nahaja v lokalnem območju. Na primer, če želimo, da nas stranka najde v območju Maribora, mora naš naslov biti v okolici Maribora. Ne pozabite tudi na telefonsko številko, slike, link do spletne strani in odpiralne ure.

Če pa se želite oglaševanja lotiti tudi na klasičen način oplemeniten s digitalom, se povečevanja vaše prepoznavnosti lahko lotimo tudi s klasičnim oglaševanjem v kombinaciji s strateškimi pametnimi tehnikami digitalizacije plakatov v vašem lokalnem okolju.

Kako nam vsebina s ključnimi besedami pomaga dvigniti naš položaj v iskalniku ali lokalni SEO

Ali veste zakaj imajo najuspešnejše spletne strani bloge? Več kot pišete o vaši niši, izdelkih in o podjetju, višje vas bo Google pozicioniral pri iskanju. Jasno si določite ciljno skupino, vašo specializiranost in s tem glavne ključne besede in se nato lotite pisanja.. To vam bo pomagalo optimizirati vaš SEO podjetja.

Ogromno manjših podjetnikov da na svojo spletno stran njihove produkte ali storitve in pusti stvari kar tako, potem pa pričakuje rast. A rast potrebuje čas in trud. Deljenje informacij o vašem delu, vaši stroki ali o  stvareh iz vašega področja koristijo potencialnim strankam in jim s tem pokažete, da veste več, kot je morda na prvi pogled. Ob enem tako širite svoje znanje ter gradite na zaupanju in pomagate svojemu podjetju rasti na Googlovi lokalni lestvici.

Ob vsem tem je zelo pomembno ujeti prave ključne besede, ki vas lahko rangirajo še višje. Najbolje je izbrati ključne besede glede na vašo specializiranost in lokalno okolje, ki ga ciljate. Tako tudi indirektno ogovarjate svoje potencialne stranke, povečujete obisk spletne strani in širite zaupanje.

Kako se še digitalnega marketinga lotiti lokalno

Socialna omrežja so odlična in hitra rešitev za širjenje vašega imena in poznanstva lokalno ali globalno. Če se želite osredotočiti na lokalno prepoznavnost, lahko to zlahka naredite z rednimi svežimi objavami, kjer označite lokacijo in uporabite primerne hastage. Promovirajte se!

Splet je povezovanje, zato ne smemo hkrati pozabiti tudi na to. In kako se najučinkoviteje povezovati za hitrejšo rast socialnih omrežij? Najdite vplivneže, influencerje ali znane osebnosti iz vašega lokalnega okolja in se z njimi povežite. Vsako podjetje lahko ponudi kaj zanimivega v zamenjavo za prepoznavnost. To je hitra reklama, ki vas najverjetneje ne bo stala prav nič.

Po drugi strani pa se vam je morda lažje in hitreje lotiti iskanja znanih lokalnih revij, časopisov ali portalov, s katerimi se lahko povežete. Večina jih ponuja oglaševanje, ki je lahko prav tako učinkovito kot oglaševanje na socialnih omrežjih, odvisno od niše revije ali števila bralcev. Konec koncev je važno le, da se o vas bere in govori.

Kaj pa je še večja reklama? In to brezplačno? Povezovanje vaše spletne strani na drugih podobnih straneh iz enakega področja. Ne prezrite tega pomembnega faktorja za lokalni SEO.

Če povzamemo, česa se moramo za lokalni SEO lotiti najprej?

  1. Spletne strani
  2. Google my Business profila
  3. Socialnih omrežij
  4. Linkanja
  5. Oglaševanja
  6. Ostalo