Facebook oglaševanje

Oglaševanje na facebooku je še vedno med najučinkovitejšimi kanali za oglaševanje spletne prodaje in pridobivanje kvalitetnih povpraševanj za B2B podjetja.

Facebook in Instagram oglaševanje nam omogoča ciljno oglaševanje za doseg povečanja prodaje ali prepoznavnosti blagovne znamke.

Pošljite povpraševanje

Facebook oglaševanje

Oglaševanje na facebooku je še vedno med najučinkovitejšimi kanali za oglaševanje spletne prodaje in pridobivanje kvalitetnih povpraševanj za B2B podjetja.
Facebook in Instagram oglaševanje nam omogoča ciljno oglaševanje za doseg povečanja prodaje ali prepoznavnosti blagovne znamke.

Pošljite povpraševanje
Odlično
Na podlagi 25 ocen
Adrien BERLOIN
Adrien BERLOIN
J'ai eu un super conseil SEO, Alexander est un super professionnel web marketing. Je l'ai rencontré dans un évènement business a Birmingham et il m'a accordé une consultation avec une analyse complète pour m'aider à proposer mon service. Merci beaucoup. Je recommande.
Branko NOVAK
Branko NOVAK
Prve izkušnje v sodelovanju so super. Odzivni, razumljivi, proaktivni. Nova pozitivna izkušnja z zunanjimi sodelavci ki nam piskušajo pomagati na področju vidnosti, optimizaciji seo, spletnega marketinga, facebooka, google adwords..... tudi sicer partnerji v Bni Agora Marobor. Hvala Aleks in Jernej - MarketinGO.
Dejan Ploj
Dejan Ploj
Odlična marketinška agencija. Izdelali nam bodo novo spletno stran. Hvala Alexu za odlične storitve marketinškega svetovanja.
Rok Kunkič
Rok Kunkič
Alex iz MARKETINGO mi je že prvič pomagal vzpostaviti tetoverski salon na Pobrežju. Sedaj pa odpiram v Pesnici pri Mariboru in mi bodo s marketinškim svetovanjem pomagali s google optimizacijo in SEO do tega, da me bodo ljudje našli na Googlu.
Rok Trafela
Rok Trafela
Odlično marketinško svetovanje. ????
marija vrlja
marija vrlja
Odlične marketinške strategije, ki so se tekom marketinškega svetovanja porodile za moj posel. Hvala Marketingo!
Tim Zupančič
Tim Zupančič
Odlično marketinško svetovanje! Sigurno se bom vrnil z novim projektom. Lastnik Alexander si je vzel čas in se prilgodil moji situaciji pri trženju.
Miha Trope
Miha Trope
Agencija Marketingo mi je prevzela lokalno oglaševanje in lokalni SEO. Marketinška kreativa na visokem nivoju. Odlične strategije.
Tina Tersek
Tina Tersek
S sodelovanjem z agencijo Marketingo, sem spoznala, kaj mi je prejšnja agencija zamolčala ali pa ne znala urediti. Zelo dobro so mi znali pojasniti zakaj nekaj počnejo in čemu koristi. Priporočam vsem, ki želite strokoven, skrben in premišljen pristop.

01.

SODOBEN DIZAJN

Oblikovanje po meri. Igriva kreativnost se zna spoprijateljiti s celostno grafično podobo in z željami naročnika ter vodi v sinergijo estetike in uporabnosti.

02.

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA

Z ustrezno navigacijo dosežemo enostavno uporabo spletne strani na različnih napravah, kot so klasični monitorji, tablice, prenosni računalniki in telefoni.

03.

KREATIVNE REŠITVE

Naše strokovno znanje, izkušnje in iskrivost uporabimo pri ustvarjanju kreativnih idej, ki prinašajo vašemu poslu dodano vrednot.

04.

PODPORA IN POMOČ

Nudimo vam podporo, ko jo potrebujete. Prilagodimo se vam z načini komuniciranja. Naučili vas bom samostojnega urejanja spletne lahko pa urejanje prepustite tudi nam.

Z nami do Facebook in Instagram oglaševanja

Z nami do Facebook in Instagram
oglaševanja

Skupaj z nami stopite pred konkurenco. Marketingo vam zagotavlja uspešno Facebook in instagram oglaševanje.
Pišite nam ali nas pokličite:

01.

CENOVNO UGODNI

Vložek v Facebook oglaševanje sestoji iz vložka v Facebook oglaševalsko platformo in vodenje kampanje.
Vodenje kampanje se obračunava na podlagi porabljenih ur. 

02.

KONTAKTIRAJTE NAS

Stopite v stik z nami in nam predstavite vaše želje ter potrebe po Facebook ali Instagram oglaševanju. Naši strokovnjaki za oglaševanje vam bodo z veseljem svetovali.

03.

ANALIZA IN PONUDBA

Prisluhnemo vašim željam, naredimo analizo trga in pripravimo strategijo.  S pomočjo analize zastavimo primerno oglaševalsko strategijo in določimo proračun kampanje.

04.

IZDELAVA KAMPANJ

Naši strokovnjaki na podlagi znanj in izkušenj ustvarjajo oglase, ki višajo vašo prepoznavnost ali prodajo na spletu. Merjenje učinkov izvajamo s pomočjo analitike in povezave z vašo stranjo ali trgovino.

Bodite prisotni na Fb in Ig

Na socialnih omrežjih kot preživimo veliko prostega časa, ki predstavljajo ogromno bazo uporabnikov in podatkov o njihovih interesih. Zato so idealna mesta za ciljane oglaševalske kampanje. S Facebook in Instagram kampanjami dosegamo:

Prepozavnost podjetja in blagovne znamke.

Vstopni prodajni kanal pri podjetniških začetkih.

Neposredni stik z uporabniki.

Pišite nam za ponudbo

Zakaj oglaševati s Facebook in Instagram oglasi?

01.

Takojšnji učinek

Facebook ali Instagram oglasi začenjo prikazovati takoj ob vklopu. Imamo možnost nastaviti komu se naj prikazujejo – to so ciljne skupine. Čas potreben od začetka kampanje do uspešno realiziranih nakupov ali poslanih povpraševanje je odvisen od vaše prepoznavnosti in ponudbe. Zato prej kot boste začeli oglaševati na Faceboou in graditi prepoznavnost, prej boste dobili nove stranke.

02.

Oglaševalski proračun

Oglaševalski proračun FB in Insta oglaševanja je sestavljen iz dveh delov. Vložek za strošek oglasov in pripravo oglasov ter vodenje kampanje.
Strošek oglasov je odvisen od števila oglasov, širine in ciljnih skupin. Vložek za vodenje in pripravo oglasov v skladu z najboljšo in aktualno prakso pa je odvisen od količine porabljenega časa, ki je potreben, za dobro pripravljeno in vodeno kampanjo.

03.

Merljivost rezultatov

Facebook oglaševanje omogoča natančno merljivost oglaševalske kampanje in interakcije s ciljno publiko, kjer lahko spremljamo opravljene nakupe, poslana povpraševanja, klike na telefonsko številko, e-mail naslov itd. Za poglobljeno analitiko se uporablja orodje Facebook Pixel, ki omogoča povezavo s spletno stranjo ali trgovino. Možno je pridobiti podatke, ki nam pomagajo slediti konverzije, ustvariti nove ciljne skupine ali retargetirat obiskovalce (večkratno prikazovanje določenemi osebi).

04.

Ponovno trženje

Facebook in Instagram oglaševanje omogoča uporabo remarketinga oz. ponovnega trženja. Omenjeno orodje omogoča zadržati obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani ali trgovini vendar ni prišlo do željene akcije v obliki nakupa ali poslanega povpraševanja.
Ponovno trženje nam omogoča prikaz oglasov samo osebam, ki so že obiskale vašo spletno stran ali trgovino in so z obiskom nakazale, da se zanimajo za vašo ponudbo. 
Brez tega orodja, bi bile te potencialne stranke izgubljene, tako pa jih z interakcijo povabimo k ponovnemu obisku. 

Zakaj oglaševati s Facebook in Instagram oglasi?

01.

Takojšnji učinek

Facebook ali Instagram oglasi začenjo prikazovati takoj ob vklopu. Imamo možnost nastaviti komu se naj prikazujejo – to so ciljne skupine. Čas potreben od začetka kampanje do uspešno realiziranih nakupov ali poslanih povpraševanje je odvisen od vaše prepoznavnosti in ponudbe. Zato prej kot boste začeli oglaševati na Faceboou in graditi prepoznavnost, prej boste dobili nove stranke.

02.

Oglaševalski proračun

Oglaševalski proračun FB in Insta oglaševanja je sestavljen iz dveh delov. Vložek za strošek oglasov in pripravo oglasov ter vodenje kampanje.
Strošek oglasov je odvisen od števila oglasov, širine in ciljnih skupin. Vložek za vodenje in pripravo oglasov v skladu z najboljšo in aktualno prakso pa je odvisen od količine porabljenega časa, ki je potreben, za dobro pripravljeno in vodeno kampanjo.

03.

Merljivost rezultatov

Facebook oglaševanje omogoča natančno merljivost oglaševalske kampanje in interakcije s ciljno publiko, kjer lahko spremljamo opravljene nakupe, poslana povpraševanja, klike na telefonsko številko, e-mail naslov itd. Za poglobljeno analitiko se uporablja orodje Facebook Pixel, ki omogoča povezavo s spletno stranjo ali trgovino. Možno je pridobiti podatke, ki nam pomagajo slediti konverzije, ustvariti nove ciljne skupine ali retargetirat obiskovalce (večkratno prikazovanje določenemi osebi).

04.

Ponovno trženje

Facebook in Instagram oglaševanje omogoča uporabo remarketinga oz. ponovnega trženja. Omenjeno orodje omogoča zadržati obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani ali trgovini vendar ni prišlo do željene akcije v obliki nakupa ali poslanega povpraševanja.
Ponovno trženje nam omogoča prikaz oglasov samo osebam, ki so že obiskale vašo spletno stran ali trgovino in so z obiskom nakazale, da se zanimajo za vašo ponudbo. 
Brez tega orodja, bi bile te potencialne stranke izgubljene, tako pa jih z interakcijo povabimo k ponovnemu obisku. 

Pogosta vprašanja

Facebook je še vedno najbolj razširjeno družbeno omrežje na svetu. V poslovne namene omogoča oglaševanje z razvito oglaševalsko platfomo, ki uporablja ogromne količine zbranih podatkov.
Oglaševanje se izvaja v obliki plačljivih oglasov, ki jih je možno targetirat na točno določne ciljne skupine.

Cena Facebook in Instagram oglaševanja se lahko poljubno določi glede na namen oziroma cilj ter vrste oglaševanja. Cena na klik je odvisna od večih faktorjev. Facebook oglaševanje je še posebej primerno za oglaševanje novih blagovnih znamk ali produktov.

Na Facebooku ali Instagramu je možno samostojno oglaševati. Potrebujete določitev ciljne skupine, dodate plačilno sredstvo, kreirate oglas in že oglašujete na Faceboku ali Instagramu. V kolikor želite dolgoročno in resno uporabljati oglaševanje pa vam priporočamo, da se obrnete na nas. Zapleti s Facebook oglaševalskim vmesnikom – Facebook Business Managerjem se dogajajo skorajda na dnevni bazi zaradi nenehnih sprememb pravil oglaševanja.

Vsaka od oglaševalskih platform ima svoje specifike in zakonitosti. Pred odločitvijo katero platformo ali kombinacijo katerih uporabljati je potrebno narediti analizo trga in publike, ter se na podlagi tega in pa tudi na podlagi vaše dejavnosti ali produktov odločiti za najboljšo strategijo.

Izkoristite naše znanje.
Naredimo skupaj nekaj odličnega.


    Izkoristite naše znanje.
    Naredimo skupaj nekaj odličnega.