Izkoristite socialne medije
Facebook in Ig oglaševanje
Povežite se s svojo ciljno publiko na Facebooku in Instagramu s prilagojenimi oglasi, ki povečujejo angažiranost in prodajo
01.
PRILAGODLJIV BUDGET
Strošek oglaševanja na Googlu je sestavljen iz dveh delov. Vložka v Google Ads platformo in vodenje kampanje. Budget za platformo se porablja samo takrat ko nekdo klikne na vaš oglas.
02.
CILJNO OGLAŠEVANJE
Google oglaševanje omogoča, da se vaši oglasi prikažejo le takrat ko posameznik v iskalnih vpiše ključne besede, ki jih določimo v kampanji in na podlagi analize ključnih besed.
03.
ANALIZA IN PONUDBA
Prisluhnemo vašim željam, naredimo analizo trga in pripravimo strategijo. S pomočjo analize zastavimo primerno oglaševalsko strategijo in določimo proračun kampanje.
04.
IZDELAVA KAMPANJ
Naši strokovnjaki na podlagi znanj in izkušenj ustvarjajo oglase, ki višajo vašo prepoznavnost ali prodajo na spletu. Merjenje učinkov izvajamo s pomočjo analitike in povezave z vašo stranjo ali trgovino.
Bodite prisotni
Z nami do uspešnega Facebook in Instagram oglaševanja
Na socialnih omrežjih kot preživimo veliko prostega časa, ki predstavljajo ogromno bazo uporabnikov in podatkov o njihovih interesih. Zato so idealna mesta za ciljane oglaševalske kampanje. S Facebook in Instagram kampanjami dosegamo:
Prepozavnost podjetja in blagovne znamke.
Vstopni prodajni kanal pri podjetniških začetkih.
Neposredni stik z uporabniki.
Zakaj oglaševati s Facebook in Instagram oglasi?
01.
Takojšnji učinek
Facebook ali Instagram oglasi začenjo prikazovati takoj ob vklopu. Imamo možnost nastaviti komu se naj prikazujejo – to so ciljne skupine. Čas potreben od začetka kampanje do uspešno realiziranih nakupov ali poslanih povpraševanje je odvisen od vaše prepoznavnosti in ponudbe. Zato prej kot boste začeli oglaševati na Faceboou in graditi prepoznavnost, prej boste dobili nove stranke.
02.
Oglaševalski proračun
Oglaševalski proračun FB in Insta oglaševanja je sestavljen iz dveh delov. Vložek za strošek oglasov in pripravo oglasov ter vodenje kampanje.
Strošek oglasov je odvisen od števila oglasov, širine in ciljnih skupin. Vložek za vodenje in pripravo oglasov v skladu z najboljšo in aktualno prakso pa je odvisen od količine porabljenega časa, ki je potreben, za dobro pripravljeno in vodeno kampanjo.
03.
Merljivost rezultatov
Facebook oglaševanje omogoča natančno merljivost oglaševalske kampanje in interakcije s ciljno publiko, kjer lahko spremljamo opravljene nakupe, poslana povpraševanja, klike na telefonsko številko, e-mail naslov itd. Za poglobljeno analitiko se uporablja orodje Facebook Pixel, ki omogoča povezavo s spletno stranjo ali trgovino. Možno je pridobiti podatke, ki nam pomagajo slediti konverzije, ustvariti nove ciljne skupine ali retargetirat obiskovalce (večkratno prikazovanje določenemi osebi).
04.
Ponovno trženje
Facebook in Instagram oglaševanje omogoča uporabo remarketinga oz. ponovnega trženja. Omenjeno orodje omogoča zadržati obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani ali trgovini vendar ni prišlo do željene akcije v obliki nakupa ali poslanega povpraševanja.
Ponovno trženje nam omogoča prikaz oglasov samo osebam, ki so že obiskale vašo spletno stran ali trgovino in so z obiskom nakazale, da se zanimajo za vašo ponudbo.
Brez tega orodja, bi bile te potencialne stranke izgubljene, tako pa jih z interakcijo povabimo k ponovnemu obisku.
Pošljite povpraševanje
1. Kontaktirajte nas
Sproročite nam vaše želje in pričakovanja.
2. Dogovorimo se za sestanek
Želimo podrobneje spoznati vaše želje in vam predstaviti kako vam lahko pomagamo.
3. Ovrednotimo sodelovanje
Pogosta vprašanja in odgovori
Facebook je še vedno najbolj razširjeno družbeno omrežje na svetu. V poslovne namene omogoča oglaševanje z razvito oglaševalsko platfomo, ki uporablja ogromne količine zbranih podatkov.
Oglaševanje se izvaja v obliki plačljivih oglasov, ki jih je možno targetirat na točno določne ciljne skupine.
Cena Facebook in Instagram oglaševanja se lahko poljubno določi glede na namen oziroma cilj ter vrste oglaševanja. Cena na klik je odvisna od večih faktorjev. Facebook oglaševanje je še posebej primerno za oglaševanje novih blagovnih znamk ali produktov.
Na Facebooku ali Instagramu je možno samostojno oglaševati. Potrebujete določitev ciljne skupine, dodate plačilno sredstvo, kreirate oglas in že oglašujete na Faceboku ali Instagramu. V kolikor želite dolgoročno in resno uporabljati oglaševanje pa vam priporočamo, da se obrnete na nas. Zapleti s Facebook oglaševalskim vmesnikom – Facebook Business Managerjem se dogajajo skorajda na dnevni bazi zaradi nenehnih sprememb pravil oglaševanja.
Vsaka od oglaševalskih platform ima svoje specifike in zakonitosti. Pred odločitvijo katero platformo ali kombinacijo katerih uporabljati je potrebno narediti analizo trga in publike, ter se na podlagi tega in pa tudi na podlagi vaše dejavnosti ali produktov odločiti za najboljšo strategijo.