Z nami na vrh Googla
Google oglaševanje
Dosežite svoje stranke s ciljanim oglaševanje na Googlu in povečajte prodajo ter prepoznavnost na spletu
Z Google oglaševanjem zakupujemo ključne besede v iskalnem omrežju in prikažemo oglase uporabnikom Google iskalnika ali Googlovih partnerskih mestih kot je Youtube in aplikacijah.
01.
PRILAGODLJIV BUDGET
Strošek oglaševanja na Googlu je sestavljen iz dveh delov. Vložka v Google Ads platformo in vodenje kampanje. Budget za platformo se porablja samo takrat ko nekdo klikne na vaš oglas.
02.
CILJNO OGLAŠEVANJE
Google oglaševanje omogoča, da se vaši oglasi prikažejo le takrat ko posameznik v iskalnih vpiše ključne besede, ki jih določimo v kampanji in na podlagi analize ključnih besed.
03.
ANALIZA IN PONUDBA
Prisluhnemo vašim željam, naredimo analizo trga in pripravimo strategijo. S pomočjo analize zastavimo primerno oglaševalsko strategijo in določimo proračun kampanje.
04.
IZDELAVA KAMPANJ
Naši strokovnjaki na podlagi znanj in izkušenj ustvarjajo oglase, ki višajo vašo prepoznavnost ali prodajo na spletu. Merjenje učinkov izvajamo s pomočjo analitike in povezave z vašo stranjo ali trgovino.
Z nami na vrh Googla
Z nami do uspešnega Google ADS oglaševanja
Google Ads oglaševanje je najpogostejša oblika oglaševanja na spletu. S spletnimi oglasi lahko povečamo prepoznavnost blagovne znamke do 80%.
Marketingo vam nudi uspešno in učinkovito Google oglaševanje.
Z oglasi do prvih mest Googlu.
Merljivi rezulatati in spremlajne statistike
Zaračunavajo se dejanski kliki na oglas.
Zakaj Google oglaševanje deluje?
Dnevno se na Googlu ustvari 5.6 MILIJARD iskanj. Skoraj polovica prikazanih rezultatov, so plačljivi oglasi. Za Google oglaševanje se podjetja odločajo z raznolikimi cilji. Ti cilji so lahko od ciljanja na večji obisk spletne strani, do prodaje izdelkov v spletni trgovini ali pa še veliko več.

01.
Takojšnji učinek
Oglaševanje nudi takojšnje rezultate. Oglaševanje na Googlu oz. oglasi začnejo delovati – imajo učinek od trenutka vzpostavitve oglaševalske kampanje. Z dobro zastavljeno oglaševalsko kampanjo in strategijo je učinek obiska spletne strani ali trgovine takojšen.
Iskalni oglasi direktno nagovarjajo vaše potencialne stranke. Delujejo na takšen način, da se prikazujejo na iskalne termine, ki jih iskalci vpišejo v google.
02.
Oglaševalski proračun
Google oglaševanje vam omogoča poljuben znesek oglaševalskega proračuna. Oglaševati je možno tudi z manjšini zneski. Oglaševalski proračun vam prilagodimo glede na vaše finančne zmožnosti, vaše strategije rasti prodaje ter zastavljene cilje.


03.
Merljivost rezultatov
Spremljanje uspešnosti oglaševalske kampanje je z napredno analitiko možno med celotnim potekom oglaševalske kampanje in tudi kasneje.
Z analizo podatkov je možno optimizirati oglaševanje in spoznati obiskovalce vaše spletne strani ali trgovine, ter prihodnje kampanje prilagoditi na podlagi preteklih podatkov in analiz.
04.
Ponovno trženje
S ponovnim trženjem ali remarketingom je uspešno orodje s katerim lahko zadržimo obiskovalce vaše spletne strani ali trgovine, ki so se oglasili na vaši strani vendar niso opravili najbolj željene akcij. Niso poslali povpraševanje ali opravili nakupa. Brez uporabe ponovnega trženja so to morda izgubljene stranke. Z remarketingom poskrbimo za ponoven obisk do željene akcije.

Pošljite povpraševanje
1. Kontaktirajte nas
Sproročite nam vaše želje in pričakovanja.
2. Dogovorimo se za sestanek
Želimo podrobneje spoznati vaše želje in vam predstaviti kako vam lahko pomagamo.
3. Ovrednotimo sodelovanje
Pogosta vprašanja in odgovori
Google oglaševanje je oglaševalsko orodje namenjeno promoviranju izdelkov in storitev v iskalniku Google, Youtube in drugih partnerskih mestih. Z oglasi potencialne stran, kupce dosežete v trenutku iskanja specifičnih ključnih besed v iskalniku Google.
Oglas se obračuna po dejanski interakciji s potencialno stranko, kar v praksi pomeni, da plačate samo takrat ko stranka klikne na vaš oglas. Dolžina ali proračun oglaševanja nista omejeni. Z našo strokovnostjo in izkušnjami, vam predlagamo primeren oglaševalski budget za vašo oglaševalsko kampanjo.
Za uporabo Google ads oglasov potrebujete oglaševalski račun. Naslednji korak je ustvarjanje akcij in oglasov za katere je potrebno določit ključne besede vezane na vašo dejavnost. Dodate plačilno sredstvo in nastavite mesečni proračun. Lahko pa oglaševanje prepustite nam, ki se z oglaševanjem profesionalno ukvarjamo.
Google ads oglašujete lahko tudi sami. Za poglobljeno oglaševalsko kampanjo potrebujete znanje in čas sicer boste plačeveali za nepotrebne klike, ki ne prinašajo rezultatov. Google oglaševalsko kampanjo je potrebno spremljat in optimizirat na dnevni ravni, kri prinaša maksimalne rezultate za vložen denar.