OGLAŠUJEMO NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

Facebook in Instagram
oglaševanje.

1 milijon aktivnih Facebook uporabnikov je v Sloveniji in 1,7 milijarde po svetu.

Na družbenih omrežjih ljudje preživijo vsaj eno uro na dan.

Zakaj oglaševati
s Facebook in Instagram oglasi?

Zakaj oglaševati s Facebook in Instagram oglasi?

Oglaševanjena facebooku je še vedno med najučinkovitejšimi kanali za oglaševanje spletne prodaje in pridobivanje kvalitetnih povpraševanj za B2B podjetja.
Facebook in Instagram oglaševanje nam omogoča ciljno oglaševanje za dosego povečanja prodaje ali prepoznavnosti blagovne znamke.

NE ZAMUDITE PRILOŽNOSTI ZA RAST

NE ZAMUDITE PRILOŽNOSTI ZA RAST

Takojšnji učinek.

Z aktiviranjem Facebook ali Instagram oglasov se ciljnim skupinam, ki jih je možno definirat začnejo prikazovati takoj. Čas potreben od začetka kampanje do uspešno realiziranih nakupov ali poslanih povpraševanje je odvisen od vase prepoznavnosti na spletu. Zato prej kot boste začeli oglaševati na Faceboou in graditi prepoznavnost, prej boste dobili nove stranke.

CILJNO IN ANALITIČNO DO RASTI

CILJNO IN ANALITIČNO DO RASTI

Merljivost rezultatov.

Facebook oglaševanje omogoča natančno merljivost oglaševalske kampanje in interakcije s ciljno publiko, kjer lahko spremljamo opravljene nakupe, poslana povpraševanja, klike na telefonsko številko, e-mail naslov itd. Za poglobljeno analitiko se uporablja orodje Facebook Pixel, ki omogoča povezavo s spletno stranjo ali trgovino. S pravilno implementacijo Facebook Pixel kode je možno pridobiti podatke, ki nam pomagajo slediti konverzijam, ustvariti nove ciljne skupine, retargetirat obiskovalce.

ZA VAS DOLOČIMO PRIMEREN PRORAČUN

ZA VAS DOLOČIMO PRIMEREN PRORAČUN

Oglaševalski proračun.

Oglaševalski proračun Facebook in Instagram oglaševanja je sestavljen iz dveh delov. Vložka v Facebook ali  Instagram oglaševalsko platformo in vložka za vodenje kampanje – pripravo oglasov. 
Vložek v platformo je odvisen od števila oglasov in ciljnih skupin. Vložek za vodenje in pripravo oglasov  v skladu z najboljšo in aktualno prakso pa je odvisen od količine porabljenega časa, ki je potreben, za dobro pripravljeno in vodeno kampanjo.

NE IZGUBLJAJTE STRANK PO NEPOTREBNEM

NE IZGUBLJAJTE STRANK PO NEPOTREBNEM

Ponovno trženje.

Facebook in Instagram oglaševanje omogoča uporabo remarketinga oz. ponovnega trženja. Omenjeno orodje omogoča zadržati obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani ali trgovini vendar ni prišlo do željene akcije v obliki nakupa ali poslanega povpraševanja.
Ponovno trženje nam omogoča prikaz oglasov samo osebam, ki so že obiskale vašo spletno stran ali trgovino in so z obiskom nakazale, da se zanimajo za vašo ponudbo. 
Brez tega orodja, bi bile te potencialne stranke izgubljene, tako pa jih z interakcijo povabimo k ponovnemu obisku. 

Čas je za oglaševanje na Facebooku in Instagramu.

Pospešite svojo razpoznavnost ali dvignite prodajo s Facebook in Instagram oglasi.

Z nami do Facebook in Instagram
oglaševanja.

Z nami do Facebook in Instagram oglaševanja.

Skupaj z nami stopite pred konkurenco. Pokličite nas na 031 466 275 ali nam pošljite 

Povpraševanje Povpraševanje

01. Kontaktirajte nas s klicem ali e - pošto

Stopite v stik z nami in nam predstavite vaše želje ter potrebe po Facebook ali Instagram oglaševanju.

02. Pripravimo vam ugodno ponudbo

Naredimo analizo trga in pripravimo strategijo. 
S pomočjo analize zastavimo primerno oglaševalsko strategijo in določimo proračun kampanje.

03. Izdelamo kampanjo

Ustvarimo oglase, pripravimo kampanje in vzpostavimo merjenje učinkovitosti s pomočjo analitike na vaši spletni strani ali trgovini.

04. Optimiziramo kampanjo

Spremljanje kampanje  na podlagi zbranih analitičnih podatkov. Optimiziranje kampanje za maksimalen izkoristek vloženega denarja v oglase. Poročila uspešnosti kampanje.

Pogosta vprašanja – FAQ

Potrebujete strokovnjaka za Facebook ali Instagram oglaševanje?

Pišite nam

Kaj je Facebook oglaševanje?

Facebook je še vedno najbolj razširjeno družbeno omrežje na svetu. V poslovne namene omogoča oglaševanje z razvito oglaševalsko platfomo, ki uporablja ogromne količine zbranih podatkov.
Oglaševanje se izvaja v obliki plačljivih oglasov, ki jih je možno targetirat na točno določne ciljne skupine.

Kolikšen je strošek Facebook ali Instagram  oglaševanja?

Cena Facebook in Instagram oglaševanja se lahko poljubno določi glede na namen oziroma cilj ter vrste oglaševanja. Cena na klik je odvisna od niše oziroma branže. Facebook oglaševanje je še posebej primerno za oglaševanje novih blagovnih znamk ali produktov.

Kako lahko oglašujem na Facebooku ali Instagramu?

Na Facebooku ali Instagramu je možno samostojno oglaševati. Potrebujete določitev ciljne skupine, dodate plačilno sredstvo, kreirate oglas in že oglašujete na Faceboku ali Instagramu.  V kolikor želite dolgoročno in resno uporabljati oglaševanje pa vam priporočamo, da se obrnete na nas. Zapleti s Facebook oglaševalskim vmesnikom – Facebook Business Managerjem se dogajajo skorajda na dnevni bazi zaradi nenehnih sprememb pravil oglaševanja. 

Facebook, Instagram ali Google Ads oglaševanje?

Vsaka od oglaševalskih platform ima svoje specifike in zakonitosti. Pred odločitvijo katero platformo ali kombinacijo katerih uporabljati je potrebno narediti analizo trga in publike, ter se na podlagi tega in pa tudi na podlagi vaše dejavnosti ali produktov odločiti za najboljšo strategijo. 

PREDSTAVITEV NAŠEGA DELA

Projekti.

ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

Naredimo skupaj
nekaj odličnega.

+386 031 466 275 +386 031 466 275 Pošljite email Pošljite email