USTVARJAMO SPLETNE TRGOVINE

Skupaj do uspešne
spletne trgovine.

Piše se leto 2021. Še nimate spletne trgovine?
Ali pa je zastarela in ‘ne prodaja’? 

Prodaja na mobilnih napravah se je v letu 2020 povišala za 31.5%

Piše se leto 2021. Še nimate spletne trgovine?
Ali pa je zastarela in ‘ne prodaja’? 

Prodaja na mobilnih napravah se je v letu 2020 povišala za 31.5%
SPLETNA TRGOVINA ZA PRODAJO NA SPLETU

Svetujemo vam pri odločitvi ali je to pravi korak za vas. In v katero smer je priporočljivo, da grete za najvišji izkoristek.

Zakaj 
spletna trgovina?

Spletna prodaja intenzivno raste.
Če nimate spletne trgovine, izgubljate svoj delež v kolaču.

V prodaji na spletu postaja konkurenca vse ostrejša.
Če spletne trgovine ne nadgrajujete, vas konkurenca povozi.

Trendi: rast prodaje na mobilnih napravah in družbenih omrežjih, videoposnetki, interaktivne vsebine, vsebine generirane s strani uporabnikov, spremljanje odjemalca po nakupni poti, personalizirana spletna izkušnja, …

01.

24/7 Nakupovanje

Spletna trgovina omogoča vašim kupcem, da nakupujejo kadarkoli želijo. Tako so jim vaši izdelki lažje in hitreje dostopni.
In nenazadnje, si ne želite služiti tudi med tem, ko spite? 

02.

Vedno v stiku 

Vašim potencialnim kupcem ste lahko na voljo kadarkoli (želite).
Na vprašanja se lahko odzovete hitreje. Hitra odzivnost gotovo prispeva k večjemu zadovoljstvu in poveča verjetnost nakupa. 

 

03.

Večje prodajno območje

Na spletu se lahko osredotočite na ciljne kupce na različnih trgih, z jezikovnimi različicami in drugimi prilagoditvami. Večji ciljni trg lahko vodi v večjo rast in večje prihodke, dobičke.  

04.

Merljivost in prodajni lijak

Na spletu lahko sledimo celotnemu nakupnemu procesu obiskovalcev vaše spletne strani in spletne trgovine. Na osnovi ugotovitev lahko cel nakupni proces marketinško izpopolnimo in povečamo uspeh.

Zakaj izbrati
Marketingo?

Osebni pristop in celovite rešitve
Hitri smo, a ne divjamo. Vzamemo si čas, poslušamo, se vživimo.
Smo prilagodljivi, tudi prijazni, saj gledamo na življenje s sončne plati. 
Projektni izziv proučimo z naročnikom kot sestavni del celote podjetja, upoštevaje komplementarnost in sinergije. 
Vodimo z roko v roki do uspeha in hkrati uživamo v delu.

S kakovostjo do samostojnosti

Z izbranimi orodji (WordPress, WooCommerce, HTML, …) nudimo naročniku varnost in tehnično stabilnost spletne strani / trgovine, s kakovostnimi izobraževanji pa samostojno urejanje vsebin.

Dosledno individualno

Vsakemu naročniku dosledno kreiramo zanj najustreznejšo spletno stran / trgovino / oglas / ali drugo rešitev kot maksimalno podporo njegovemu podjetju / izdelku ter priložnost za rast in dolgotrajen uspeh.

Celovit sodelovalni pristop

Strokovno vse od uvodnega sestanka do predaje spletne strani / trgovine / oglasa in poprojektne podpore. Po utečenem sistemu in hkrati fleksibilno z vključevanjem naročnika od načrta do izvedbe.

Individualno moder design

Smo zagovorniki estetike, ki ni sama sebi namen. Designa, ki je opazen, zapomnljiv, sporočilen in hkrati tesen prijatelj z uporabnostjo spletne strani / trgovine posameznega naročnika.

Koraki do odlične
spletne trgovine.

K izdelavi spletne trgovine pristopamo celostno, kajti le to je pot do tudi dolgoročno uspešne spletne prodajne zgodbe. Za dosego zastavljenega cilja izberemo ustrezno platformo za spletno trgovino (Woocommerce, Shopify, Magento, …), opredelimo ciljne skupine in persone naročnika, zastavimo in optimiziramo prodajne poti, integriramo analitična orodja in zagotovimo odlično uporabniško izkušnjo. Vmes pa poskrbimo še za 1000 in eno podrobnost. 

Raziskava in analiza ključnih besed

Kakovostna analiza in izbor ključnih besed je bistvenega pomena, saj iskalniki, kot je Google, na podlagi ključnih besed prikazujejo rezultate iskanja. Dober nabor ključnih besed, ki so merodajne za dejavnost naročnika, prinaša naročniku višje pozicije v iskalnikih.

Uporabniška izkušnja in kreiranje spletne trgovine

Uporabniška izkušnja (UX – user experience) je pomemben dejavnik dobičkonosnosti spletne trgovine. Privlačen izgled, jasna struktura in pregledna navigacija spletne trgovine bosta obiskovalca trgovine hitreje pretvorila v kupca; tudi v kupca, ki se rad vrača. 

Podpora obiskovalcem spletne trgovine

Da se bodo obiskovalci vaše spletne trgovine prelevili v kupce, je potrebno oblikovati t. i. CTA gumbe (Poziv k dejanju – Call-to-action), ustrezne oblike in jasne sporočilnosti. Da vzpodbujajo k nakupu, povpraševanju, kontaktiranju, naročilu na mailing, prijavi na brezplačen webinar ipd. morajo biti postavljeni na prava strateška mesta.

 

Oglaševanje spletne trgovine

Da bo vaša spletna trgovina dosegala ciljne stranke na njihovih računalnikih, telefonih in drugih napravah, je potrebno zastaviti ustrezno strategijo oglaševanja. Izbrati primerne oglaševalske kanale (Google Ads, Facebook, Instagram, Tiktok, Youtube idr.). Oblikovati ustrezne oglase. Spremljati rezultate in se odzivati nanje.

Ugodno do
spletne trgovine.

S širino in globino strokovnosti (WordPress, WooCommerce,
HTML …) lahko upoštevamo širok spekter zahtev in zadovoljimo
tudi najzahtevnejše naročnike.

V projekt zapakiramo poleg strokovnosti tudi našo človečnost,
da bo sodelovanje ne le uspešno, ampak tudi prijetno. 

Hkrati se trudimo ponuditi razumno ceno za naše delo.

Pišite nam za ponudbo Spoznajmo se

PREDSTAVITEV NAŠEGA DELA.

Projekti.

ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED ŠE VEČ PROJEKTOV NA OGLED
NI VAM POTREBNO ISKATI DALJE

Košček ali celosten projekt?
Zgolj nasvet ali dolgoročno sodelovanje!

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

IMATE V MISLIH PROJEKT, IDEJO, PROBLEM,
VPRAŠANJE?

Naredimo skupaj
nekaj odličnega.

+386 031 466 275 +386 031 466 275 Pošljite email Pošljite email