Čas branja: 5 minut.
Skoraj nemogoče je zanikati pomen kakovostne spletne strani za majhna, srednja ali velika podjetja. Dobro oblikovana in strukturirana stran je eno izmed najboljših sredstev za trajno doseganje ciljne publike.
Zelo pomembno je razumeti vrednost funkcionalne spletne strani za uspešno poslovanje ali morda celo za enega ključnih marketinških elementov vašega podjetja.

Spletna stran je ključna za vidnost vašega posla na spletu
Internet vam nudi edinstveno priliko doseči veliko potencialnih strank ali kupcev. A težko bodo prišli do vas če ne vedo da obstajate.
Raziskave kažejo, da 70 do 80 procentov potrošnikov preveri podjetja na spletu preden se odločijo za nakup.
V kolikor iščejo vaše podjetje na spletu a vi niste prisotni izgubljate ves potencial, ki ga internet ponuja.
Vaši največji konkurenti so online
Če poskušate izstopati v panogi, ne glede na to iz katere prihajate, lahko domnevate, da so vaši konkurenti že prisotnost na spletu. Pomislite na nekaj največjih imen v kateri koli panogi. Velika verjetnost je, da imajo spletno stran tako kot tudi njihovi konkurenti.
Kljub vsemu pa je pametno, da se naredi raziskava konkurence na spletu.
Kaj počnejo, da bi vi lahko naredili boljše v smislu izgleda – dizajna spletne strani, uporabniške izkušnje, hitrosti nalaganja spletne strani in optimizacije za spletne iskalnike (SEO optimizacija).
Katere marketinške metode koristijo in katere ne koristijo? Koliko atraktivnejšo spletno stran lahko naredite v primerjavi z njihovo, da bi se učinkovitost vaše strani povečala?
Samo obstoj spletne stran ni edini pogoj, da boste konkurenčni. Spletno stran je potrebno posodabljat, ažurirat, ponuditi boljšo vsebino in s tem stranke prepričali, da so vaše storitve boljše od tistih, ki jih nudi konkurenca.
Uporaba samo socialnih medijev ni priporočljiva
Eden izmed razlogov, da se podjetna ne odločajo za spletno stran je predpostavka, da ni potrebna, ker že koristijo družbene medije kot kanale komunikacije. Facebook se rad pohvali, da je na njegovi platformi 40 milijonov profilov malih podjetij.
Nobenega dvoma ni, da je to tudi lahko eden izmed učinkoviti orodij stika z uporabniki. Ste pa brez lastne spletne strani prepuščeni milosti in nemilosti Facebook-u. Zakaj? Ker se lahko pravila spremenijo brez vaše vednosti.
Socialni mediji so odličen medij za podjetja, vendar jih je bolje koristiti v kombinaciji z lastno spletno stranjo. Svojo spletno stran lahko v popolnosti nadzorujete samo vi.
Privabite talente v vaše podjetje
Imeti dobro spletno stran ni pomembno samo za pridobivanje potencialnih kupcev ali strank. V kolikor želite zaposlovati in najti najboljši kader za vas, bodo vaši morda bodoči zaposleni preverili vašo spletno stran, da bi iz prve roke videli vašo predstavitev in kaj nudite.
Mnogim potencialnim zaposlenim je pomembno v kakšnem podjetju bi želeli delati. Neobstoječa spletna stran, zastarela, neažurirana, nemobilna (neprilagojena za prikaz na mobilnih naprava) ne vliva občutka zaupanja.
Dobri talentirani delavci običajno želijo sodelovati s podjetji, ki imajo moderno vizijo. To lahko dokažete tudi z odlično spletno stranjo, ki je informativna, moderna, všečna in koristna.
Vsebinski (content) marketing postane mnogo lažji
Vsebinski marketing je pogosta metoda s katero lahko gradimo zaupanje med kupcem, stranko in podjetjem. Kot sem že prej omenil je to možno doseči tudi s pomočjo socialnih medijev a mnogo lažje je seznanjati uporabnike s širšim spektrom svojih storitev preko spletne strani.
S pomočjo bloga na strani lahko ustvarite osebni stik s vašimi strankami ali ustvarite mesto za deljenje najnovejših informacij.
Z uporabo različnih oblik vsebin, ki jih lahko uporabite na spletni strani lahko preverite na kaj se vaše stranke najbolje odzivajo. S tem boste dobili jasno sliko o tem kateri izdelki ali storitve so najbolj iskane in se tako še bolj osredotočili nanje.
Zaključek
Obstaja mnogo načinov, kako je lahko spletna stran odlično marketinško orodje. Ravno za to, se ni priporočljivo naslanjati samo na socialne medije. Tako sta vaša identiteta in vsebina v rokah nekoga drugega, ki lahko nekega dne izgine in s seboj povleče vse vaš trud in delo.
Kombinacija socialnih medijev in spletne strani je odlična kombinacija za spletno prisotnost in promocijo podjetja lokalno in globalno. MARKETINGO zmore narediti kvalitetno spletno stran, ki vam bo v ponos in v skladu z aktualnimi smernicami dobrih praks.
Prijavite se na e-novice
Nič spama samo novice in nasveti iz sveta digitalnega marketinga.
Več vsebin
SEO optimizacija in 4 ključne stvari, ki jih morate vedeti
Čas branja: 10 minut. SEO optimizacija, ali optimizacija spletnih strani, je postopek [...]
Avg
Digitalni marketing za promocijo in rast vašega podjetja v 9 korakih
Čas branja: 8 minut. Digitalni marketing je pomemben za mala, srednja in [...]
Maj
Pisanje člankov za SEO optimizacijo 101 – Navodila, kako napisati besedila, ki vas bodo izstrelila v vrh iskalnikov
Čas branja: 8 minut. Kazalo vsebine: V današnjem, hitro spreminjajočem se svetu [...]
Maj
10 učinkovitih orodij za digitalni marketing
Čas branja: 6 minut. Kazalo vsebine: Zagotovo ste že kdaj iskali digitalna [...]
Apr
SEO v nadaljevanju leta 2023 in kakšen bo vpliv sprememb?
Čas branja: 6 minut. Kazalo vsebine: Pozdravljen Chat GPT. Prosim napiši strokoven [...]
Apr
Prenova spletne strani – kdaj je pravi čas?
Čas branja: 6 minut. Kazalo vsebine: Trend naraščanja uporabnikov spleta je še [...]
Feb
Kaj je SEO optimizacija (Search Engine Optimisation)?
Čas branja: 18 minut. Kazalo vsebine: Kako deluje SEO optimizacija? SEO je [...]
Okt
Kako spletna stran neprilagojena za mobilne naprave lahko škodi vašemu poslovanju
Čas branja: 4 minute. Že vrsto let je brskanje po spletnih straneh [...]
Jul