Facebook oglaševanje
Oglaševanje na facebooku je še vedno med najučinkovitejšimi kanali za oglaševanje spletne prodaje in pridobivanje kvalitetnih povpraševanj za B2B podjetja.
Facebook in Instagram oglaševanje nam omogoča ciljno oglaševanje za doseg povečanja prodaje ali prepoznavnosti blagovne znamke.
Z nami do Facebook in Instagram oglaševanja
Nekatera podjetja lahko sama obvladajo svoje potrebe po marketingu. Toda ta podjetja imajo ogromne namenske oddelke za marketing s člani ekipe, ki so specializirani v vseh vrstah marketinga.
Malo podjetij ima vire, strokovno znanje in čas, potrebne za spremljanje marketinških trendov in ustrezno optimizacijo svojih strategij. Tudi velika podjetja se spopadajo z hitrostjo sprememb v digitalnem marketingu in morda potrebujejo pomoč svetovalnega podjetja.
Pišite nam ali nas pokličite:
Podjetja, ki jim lahko marketinško svetovanje pomaga, izpolnjujejo katero koli od naslednjih meril:
01. Ohranjanje neuspešne prisotnosti blagovne znamke na vseh tržnih kanalih.
02. Zaostajanje za konkurenco na ključnih uvrstitvah v iskanju.
03. Neuspešna pretvorba obiskovalcev spletnega mesta v potencialne kupce/stranke.
04. Neustrezna donosnost naložbe pri vhodnih marketinških pobudah.
05. Nepopolna marketinška strategija, ki ne zajema vseh ustreznih stičnih točk in kanalov.
06. Pomanjkanje vpogleda v uspešnost marketinške kampanje.
07. Ni mogoče izkoristiti meritev in podatkov za izboljšanje marketinških ciljev.
Zakaj delati s svetovalcem?
Sodelovanje s svetovalcem za marketing vam omogoča neposreden dostop do ekipe strokovnjakov, ki živi in diha digitalni marketing ves dan, vsak dan. Marketingo svetovalci razumejo, kako vsak del vaše marketinške strategije vpliva na uspešnost. Lahko prilagodijo in izboljšajo vaše marketinške cilje, za doseganje boljših rezultatov.
Naši svetovalci za marketing dobro poznajo številne dejavnike, ki določajo uspeh digitalnega marketinga, vključno z:
Strateški marketing
Vodenje projektov
Razvoj person / idealnih kupcev
E-mail marketing
Spletni razvoj
Ustvarjanje vsebine
Analiza uspešnosti
Prodaja in trženje
Na nas pomislite kot na podaljšek vašega podjetja in vaše marketinške ekipe. Tukaj smo, da zapolnimo vrzeli v znanju, podarimo svoje strokovno znanje in izkušnje vašim marketinškim ciljem in ustvarimo boljše rezultate za vaše marketinške kampanje.
Pišite nam za ponudboZakaj oglaševati s Facebook in Instagram oglasi?

01.
Takojšnji učinek
Facebook ali Instagram oglasi začenjo prikazovati takoj ob vklopu. Imamo možnost nastaviti komu se naj prikazujejo – to so ciljne skupine. Čas potreben od začetka kampanje do uspešno realiziranih nakupov ali poslanih povpraševanje je odvisen od vaše prepoznavnosti in ponudbe. Zato prej kot boste začeli oglaševati na Faceboou in graditi prepoznavnost, prej boste dobili nove stranke.

02.
Oglaševalski proračun
Oglaševalski proračun FB in Insta oglaševanja je sestavljen iz dveh delov. Vložek za strošek oglasov in pripravo oglasov ter vodenje kampanje.
Strošek oglasov je odvisen od števila oglasov, širine in ciljnih skupin. Vložek za vodenje in pripravo oglasov v skladu z najboljšo in aktualno prakso pa je odvisen od količine porabljenega časa, ki je potreben, za dobro pripravljeno in vodeno kampanjo.

03.
Merljivost rezultatov
Facebook oglaševanje omogoča natančno merljivost oglaševalske kampanje in interakcije s ciljno publiko, kjer lahko spremljamo opravljene nakupe, poslana povpraševanja, klike na telefonsko številko, e-mail naslov itd. Za poglobljeno analitiko se uporablja orodje Facebook Pixel, ki omogoča povezavo s spletno stranjo ali trgovino. Možno je pridobiti podatke, ki nam pomagajo slediti konverzije, ustvariti nove ciljne skupine ali retargetirat obiskovalce (večkratno prikazovanje določenemi osebi).

04.
Ponovno trženje
Facebook in Instagram oglaševanje omogoča uporabo remarketinga oz. ponovnega trženja. Omenjeno orodje omogoča zadržati obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani ali trgovini vendar ni prišlo do željene akcije v obliki nakupa ali poslanega povpraševanja.
Ponovno trženje nam omogoča prikaz oglasov samo osebam, ki so že obiskale vašo spletno stran ali trgovino in so z obiskom nakazale, da se zanimajo za vašo ponudbo.
Brez tega orodja, bi bile te potencialne stranke izgubljene, tako pa jih z interakcijo povabimo k ponovnemu obisku.
Pogosta vprašanja
Marketinški svetovalec pomaga podjetjem in organizacijam pri razvoju marketinških strategij, marketinških kampanj in drugih marketinških aktivnosti, ki pomagajo doseči poslovne cilje.
Marketinški svetovalec lahko pomaga vašemu podjetju na številne načine, vključno z razvojem učinkovite marketinške strategije, izvajanjem marketinških kampanj, analizo konkurence in ciljne publike ter optimizacijo obstoječih marketinških aktivnosti.
Čeprav lahko notranji marketinški strokovnjaki prinašajo veliko vrednost vašemu podjetju, marketinški svetovalec prinaša pogled od zunaj, ki ga notranji strokovnjaki morda ne vidijo. Poleg tega pa marketinški svetovalec prinaša tudi širok spekter izkušenj in znanj, ki jih lahko uporabi za izboljšanje vaših marketinških aktivnosti.
Cena za storitve marketinškega svetovalca se lahko zelo razlikuje, odvisno od obsega dela, trajanja projekta in drugih dejavnikov. Običajno se cena določi na uro ali na projekt, zato se pred začetkom projekta pogovorite s svojim svetovalcem o cenah.
Najboljši način za iskanje kakovostnega marketinškega svetovalca je preko osebnih priporočil drugih poslovnih partnerjev ali pa preko spletnih platform za prostozaposlene strokovnjake. Pomembno je, da preverite kvalifikacije in izkušnje svetovalca ter preverite njegove reference pred sodelovanjem z njim.